Атақты атеизм идеологиясының алдыңғы қатардағы арғымақтарының бірі саналған Дарвиннің «эволюциялық жолмен даму» атты болжамын теріске шығарып, жабылып жүріп жарамсыз еткенімізбенен, бұл жерде бір шындық бар секілді. Оның айтуы бойынша «адам баласы басында миы жоқ, үстінде киімі жоқ жабайылықтан бірте-бірте саналылыққа қарай дамыды-мыс». Әрине, бұл өте қате пікір. Дегенмен, қазіргі мұсылманшылықтың дамуы Дарвин айтқандай сатылай даму үстінде. Біреулердің миы бар, намазы нақты, оразасы орынды, садақасы сансыз, киімі бүтін, мінезі – май, көңілі – жай, қысқасын айтқанда толық адам. Ал, басқалар бар – миы толық жұмыс атқармайды, киімі дал-дұл, ақылға көнбейтін, «әкем – орангутан, шешем – шимпанзе» деп жүрген жарты ми, адамға ұқсайтын жаратылыстар. Мінездері болса, беттен алып, төске шауып жанына жан жуымас тобыр. Олармен адами тіл арқылы түсінісу қиынның қиыны. Әрине, ренжімейміз, өткені, олар даму үстіндегі бейшара қауым ғой. Ал, сіз бен біз ше? Қай сатыдамыз?
Блог туралы
Тікелей эфир
-
Ернар Елмуратов жаңа жазба қосты: "Узнаем у имама: запрещено ли в религии изображать ..."1 жыл бұрынБөгенбай ЗИЯЛЫ жаңа жазба қосты: "День бороды: история неотъемлемой части мужской мо..."1 жыл бұрынCаттар жаңа жазба қосты: "Әке гені жүктілік кезінде болашақ ананың метаболиз..."1 жыл бұрынNurqanat Baizaq жаңа жазба қосты: "Ерлан Мазан: Қытай азаматтығынан бас тартқан тұлға..."1 жыл бұрынЕрнар Елмуратов жаңа жазба қосты: "У меня украли деньги, отданные мне на хранение. Яв..."1 жыл бұрынCаттар жаңа жазба қосты: "Мәди Сырымбет: Тәліптермен кездесудің не мәні бар?..."1 жыл бұрын2024, Islam.kz ұлттық, рухани-ағарту порталы
Сайт материалдарын қолдану үшін сілтеме көрсетуіңіз міндетті.
Намазы, садақасы, оразасы толық тақуа да қай амалы үшін Жұмаққа түсетінін білмейді. Шын тақуа болса болса, қорқар. Қай амалымызбен Аллаға жағатынымызды білмейміз.
Артық кетсем кешірім өтінем.
Осындай толық деп ойлаған адамдардың да бала-шағасын тастап, әйелін бала-шағасын зар илетіп кеткенін көргенмін. Сондықтан да Алладан тура жолдан ауытқымауымызды сұрайық. Жұмсақтық танытайық, таккапар болмайық.